Sunday, May 5, 2013

Tahniah bekas MB Kedah kerana menangkan BN : by MISAIMERAH

Misai Merah

Tahniah bekas MB Kedah kerana menangkan BN

Saya kini dalam perjalanan pulang ke Kuala Lumpur selepas selesai pru 13 yang dilihat orang Melayu terus menerus jadikan Umno-BN sebagai ibu segala bapak depa.

Ok la tak mau nak cakap panjang saya cuma nak cakap tahniah lah kepada bekas MB Kedah dan bekas segala exconya yang telah berjaya bertungkus lumus menangkan Umno-BN!Dah puas hati la hang pa semua kan?Syok la jadi pembangkang!Tak payah la lagi berebut nak jadi MB

BN Menang di Kedah ada sebabnya!Tak dan nak tulih yang lain sambung kemudian!

4 comments:
BILA SELALU TAK DENGAQ CAKAP INILAH BALASANNYA...PAYAH KALAU MB LEBIH BOS DARI RAKYAT...SEDANGKAN BOS SEBENAQNYA ADALAH RAKYAT...BEREBUT...JANGAN TAK BEREBUT...LEPAIH NI BEREBUT LER PULAK NAK JADI KETUA PEMBANGKANG...

Sudah-sudah la tu bro...

Bagi aku kes Kedah sepenggal ni sama je dengan kes Terengganu sepenggal dulu tu...

Korang dok kata Tuan Guru angkuh la...

Salam tak tengok mata orang la...

Bagi aku itu semua cuma alasan korang je...

Alasan semata-mata.

Tahniah lah kerana berjaya jadi bekas mb...kha..kha..dulu jadi mb huh berlagak macam payau....mangkuk ayun betul...

Skg ni aku xtau nak letak muka kat mana. Selama ini aku berkeras menentang semua kenkawan dan org sekeliling aku yg totok UMNO. Selama beberapa tahun aku cuba menyesuaikan diri berada ditengah2 kelompok mereka yg anti PR. Skg ni masa mereka semua nak tunjal muka aku dan sehingga ini masih tak berani nak bersua muka dengan mereka2 semua. Boleh dikatakan semua yg berada disekeliling menyokong UMNO adalah Melayu dan penyokong PR non Malay. Mungkin selepas ini ku akan dipulau org2 Melayu sekeliling aku dan hanya bergaul dgn bukan Melayu aja

No comments:

Post a Comment